|
Post by J Mzungu on Oct 9, 2015 10:17:11 GMT -5
Maybe its time to introduce myself since I been a member since start. I´m a mom to 3 children who all loves to play sims. I did a few things for sims 2 just before sims 3 came along. When Sims 4 was on the way I started to find out how to make my own stuff for sims4. I found my way to the first S4S version and that have made it easy for me to make my clothes. So i´m very greatful for this program as it has helped me alot, and even you who administrate this page and are always very helpful. You can find my stuff at TSR where I´m a Select Artist and I also got this blog where I plan to have more stuff on as soon as I can. Thanks alot! Hey Segersims, I would say welcome to the forum, but as your an OG to this site, i guess i'll just say its nice to read you introduction. I dont know if you know this, but in Swedish your name means VictorySims, lol. Im always so impressed when I hear of women with kids, playing and modding/creating CC for this game, I mean, its amazing - because I dont work and I only got a dog who needs like a long walk per day and then a short round at night, and Im always super stressed every day and never feel like the day is enough, lol. Cool that you're a TSR Selected Artist, I'll make sure to check it out.
|
|
|
Post by J Mzungu on Oct 9, 2015 10:22:05 GMT -5
Geez, sorry segersimsI just read on you TSR site that you've from Sweden, lol Jag tycker personligen att det är jätte roligt när man hittar/träffar på andra svenskar som laddar ner CC och skapar CC till The Sims. Jag har många vänner i RL som spelar The Sims men ingen av dom laddar ner eller skapar saker till det, så man känner sig lite ensam då. Du skapar väldigt fina grejer av bra kvalitet, så keep the good job up
|
|
|
Post by segersims on Oct 9, 2015 13:19:58 GMT -5
Geez, sorry segersimsI just read on you TSR site that you've from Sweden, lol Jag tycker personligen att det är jätte roligt när man hittar/träffar på andra svenskar som laddar ner CC och skapar CC till The Sims. Jag har många vänner i RL som spelar The Sims men ingen av dom laddar ner eller skapar saker till det, så man känner sig lite ensam då. Du skapar väldigt fina grejer av bra kvalitet, så keep the good job up J Mzungu Thank you for your lovely comment in English and Swedish! Seger is my surname and I do know what it means in Sweden, Victory. Ha ha lite kul att läsa att du berättar för mig vad Seger betyder i Sverige! Men lite kul får man ha en fredagskväll. Jag är sjukpensionär med stora barn då den äldsta just flyttat hemifrån och är 20 år. Så jag har tid i massor. Själv tycker jag att jag är ensam med att spela sims och skapa kläder i min ålder men jag bryr mig inte, så är det i alla fall i Sverige. Men jag har stött på andra mammor under detta året som sims 4 har varit ute som skapar i massor fina saker på TSR så jag känner mig inte så ensam längre. Where do you publish your CC?
|
|
|
Post by J Mzungu on Oct 9, 2015 13:44:43 GMT -5
Geez, sorry segersimsI just read on you TSR site that you've from Sweden, lol Jag tycker personligen att det är jätte roligt när man hittar/träffar på andra svenskar som laddar ner CC och skapar CC till The Sims. Jag har många vänner i RL som spelar The Sims men ingen av dom laddar ner eller skapar saker till det, så man känner sig lite ensam då. Du skapar väldigt fina grejer av bra kvalitet, så keep the good job up J Mzungu Thank you for your lovely comment in English and Swedish! Seger is my surname and I do know what it means in Sweden, Victory. Ha ha lite kul att läsa att du berättar för mig vad Seger betyder i Sverige! Men lite kul får man ha en fredagskväll. Jag är sjukpensionär med stora barn då den äldsta just flyttat hemifrån och är 20 år. Så jag har tid i massor. Själv tycker jag att jag är ensam med att spela sims och skapa kläder i min ålder men jag bryr mig inte, så är det i alla fall i Sverige. Men jag har stött på andra mammor under detta året som sims 4 har varit ute som skapar i massor fina saker på TSR så jag känner mig inte så ensam längre. Where do you publish your CC? Haha Ja, jag skulle ha kollat vart du kom ifrån innan jag skickade iväg kommentaren Vad roligt, jag försökte leta efter svenska bloggare som bloggar just om The Sims men dom "kända" är ju oftast från Australien, England eller USA så jag gav upp och tänkte jag är väl ensam i Sverige, haha. Men kul att du inte känner dig så ensam längre Jag läggar upp mina grejer på SimFileShare och sen så delar jag mina grejer här och på Tumblr. När jag gjorde grejer till The Sims 2 så la jag upp dom på ModTheSims och tänkte lägga upp på TSR men tyckte/tycker dom är för jobbiga att lägga upp på, så nu nöjer jag mig här och Tumblr.
|
|
|
Post by segersims on Oct 9, 2015 14:34:05 GMT -5
J Mzungu Thank you for your lovely comment in English and Swedish! Seger is my surname and I do know what it means in Sweden, Victory. Ha ha lite kul att läsa att du berättar för mig vad Seger betyder i Sverige! Men lite kul får man ha en fredagskväll. Jag är sjukpensionär med stora barn då den äldsta just flyttat hemifrån och är 20 år. Så jag har tid i massor. Själv tycker jag att jag är ensam med att spela sims och skapa kläder i min ålder men jag bryr mig inte, så är det i alla fall i Sverige. Men jag har stött på andra mammor under detta året som sims 4 har varit ute som skapar i massor fina saker på TSR så jag känner mig inte så ensam längre. Where do you publish your CC? Haha Ja, jag skulle ha kollat vart du kom ifrån innan jag skickade iväg kommentaren Vad roligt, jag försökte leta efter svenska bloggare som bloggar just om The Sims men dom "kända" är ju oftast från Australien, England eller USA så jag gav upp och tänkte jag är väl ensam i Sverige, haha. Men kul att du inte känner dig så ensam längre Jag läggar upp mina grejer på SimFileShare och sen så delar jag mina grejer här och på Tumblr. När jag gjorde grejer till The Sims 2 så la jag upp dom på ModTheSims och tänkte lägga upp på TSR men tyckte/tycker dom är för jobbiga att lägga upp på, så nu nöjer jag mig här och Tumblr. Har du lust att länka?
|
|
|
Post by sweetsorrowsims on Oct 9, 2015 19:25:58 GMT -5
Welcome segersims anttaHope you find what your looking for here! :D it is a great website.
|
|
|
Post by lindz on Oct 9, 2015 19:39:53 GMT -5
Hello Jasmine Welcome there are so many great tutorials on this site, that are so helpful! They sure have helped me in achieving what I wanted to do. Will be waiting to see your conversions! :D Welcome Sweersorrowsims
|
|
|
Post by sweetsorrowsims on Oct 9, 2015 19:43:09 GMT -5
Welcome Lindz :P
|
|
|
Post by annabluu on Oct 17, 2015 12:31:57 GMT -5
Hello! My name is Anna and I just joined the site only a few minutes ago. I wanted to get the Sims 4 Studio because I have been dying to make some sim poses, so I'm actually really excited! I'm looking forward to meeting some simmers<3
|
|
|
Post by orangemittens on Oct 17, 2015 12:48:17 GMT -5
Hi annabluu, welcome to Studio forums...it's great to meet you! We've got a few good tutorials on how to make poses and pose packs in the CAS/Pose tutorial section that you might like and the discussion thread is a great place to meet fellow simmers. I look forward to seeing your creations
|
|
|
Post by annabluu on Oct 17, 2015 12:50:44 GMT -5
Thank you! I'm loving this place already.
|
|
|
Post by J Mzungu on Oct 17, 2015 15:19:31 GMT -5
Welcome to the forum annabluu! I'm sure you will get addicted to hanging out at this place and I know people will be dying to see your future poses and such! Welcome!
Ps. TACOS ARE AWESOME!
|
|
|
Post by sweetsorrowsims on Oct 17, 2015 23:41:24 GMT -5
Welcome annabluu I am super pumped to see your creations! This place is pretty welcoming, friendly and helpful so do not hesitate to ask for help if you need it!
|
|
|
Post by bienchen83 on Oct 18, 2015 5:00:06 GMT -5
Hi, my name is Sabine, I´m 32 years old, married, have three children and live in Germany. I´ve been creating a lot for the Sims 2, but I didn´t like Sims 3 so I stopped creating and came back for The Sims 4 now. I´ve been having a rather difficult time lately, but I hope it will get better soon.
|
|
|
Post by Bakie on Oct 18, 2015 5:00:58 GMT -5
Welcome annabluu (Anna)! You're more then welcome here! Grab a drink from the fridge and join the fun! Very curious about your Future Custom poses! Welcome bienchen83I hope you feel better soon and if we can do anything to make you feel better just ask! We're a very friendly helpful community here at The Sims 4 Studio Forums.
|
|