Post by balint32 on Jul 18, 2019 8:38:29 GMT -5
Hi!
I made a scepter and am trying to import it into s4s but when I do so I get this error message:
The Sims 4 Studio - Version 3.1.2.6
System.AggregateException: Egy vagy több hiba történt. ---> System.IO.FileNotFoundException: Nem található a következő fájl: „C:\ProgramData\S4Studio\Scripts\02900a02-9ec4-4f6e-94fd-3cccd3265b9d\s4s.out.mlod”.
a következő helyen: System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
a következő helyen: System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
a következő helyen: System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share)
a következő helyen: System.IO.File.OpenRead(String path)
a következő helyen: S4Studio.ViewModels.ObjectLodItem.ImportMesh(BlenderUtilities blender_util, String blender_path)
a következő helyen: S4Studio.ViewModels.ObjectLodItem.<>c__DisplayClass49_0.<ImportMesh>b__0()
a következő helyen: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
a következő helyen: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
--- Vége a belső kivételek veremkivonatának ---
---> (0 számú belső kivétel) System.IO.FileNotFoundException: Nem található a következő fájl: „C:\ProgramData\S4Studio\Scripts\02900a02-9ec4-4f6e-94fd-3cccd3265b9d\s4s.out.mlod”.
Fájlnév: 'C:\ProgramData\S4Studio\Scripts\02900a02-9ec4-4f6e-94fd-3cccd3265b9d\s4s.out.mlod'
a következő helyen: System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
a következő helyen: System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
a következő helyen: System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share)
a következő helyen: System.IO.File.OpenRead(String path)
a következő helyen: S4Studio.ViewModels.ObjectLodItem.ImportMesh(BlenderUtilities blender_util, String blender_path)
a következő helyen: S4Studio.ViewModels.ObjectLodItem.<>c__DisplayClass49_0.<ImportMesh>b__0()
a következő helyen: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
a következő helyen: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
Could someone please tell me what to do or why it doesn't import?
I made a scepter and am trying to import it into s4s but when I do so I get this error message:
The Sims 4 Studio - Version 3.1.2.6
System.AggregateException: Egy vagy több hiba történt. ---> System.IO.FileNotFoundException: Nem található a következő fájl: „C:\ProgramData\S4Studio\Scripts\02900a02-9ec4-4f6e-94fd-3cccd3265b9d\s4s.out.mlod”.
a következő helyen: System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
a következő helyen: System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
a következő helyen: System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share)
a következő helyen: System.IO.File.OpenRead(String path)
a következő helyen: S4Studio.ViewModels.ObjectLodItem.ImportMesh(BlenderUtilities blender_util, String blender_path)
a következő helyen: S4Studio.ViewModels.ObjectLodItem.<>c__DisplayClass49_0.<ImportMesh>b__0()
a következő helyen: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
a következő helyen: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
--- Vége a belső kivételek veremkivonatának ---
---> (0 számú belső kivétel) System.IO.FileNotFoundException: Nem található a következő fájl: „C:\ProgramData\S4Studio\Scripts\02900a02-9ec4-4f6e-94fd-3cccd3265b9d\s4s.out.mlod”.
Fájlnév: 'C:\ProgramData\S4Studio\Scripts\02900a02-9ec4-4f6e-94fd-3cccd3265b9d\s4s.out.mlod'
a következő helyen: System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
a következő helyen: System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
a következő helyen: System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share)
a következő helyen: System.IO.File.OpenRead(String path)
a következő helyen: S4Studio.ViewModels.ObjectLodItem.ImportMesh(BlenderUtilities blender_util, String blender_path)
a következő helyen: S4Studio.ViewModels.ObjectLodItem.<>c__DisplayClass49_0.<ImportMesh>b__0()
a következő helyen: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
a következő helyen: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
Could someone please tell me what to do or why it doesn't import?