Post by jahsimmer on Dec 22, 2020 13:25:46 GMT -5
Hey y'all,
So i downloaded the sims4studio a while ago and it always worked good... untill yesterday, i wanted to make cc but when i started the S4S nothing appeard... no clothes. So i deleted the s4s and downloaded it again. But then this message came up:
The Sims 4 Studio - Version 3.1.4.1
System.AggregateException: Er zijn één of meer fouten opgetreden. ---> S4Studio.Data.IO.Package.PackageLoadException: Failed to load C:\Games\The Sims 4\EP06\ClientFullBuild1.package ---> System.IO.EndOfStreamException: Kan niet voorbij het einde van de stroom lezen.
bij System.IO.BinaryReader.FillBuffer(Int32 numBytes)
bij System.IO.BinaryReader.ReadUInt32()
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage.ReadIndexTable()
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage..ctor(String filename, Boolean cache, IPackageEntryStorage storage, IPackageResourceCache cache_storage, IPackageCompressor compressor)
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage..ctor(String filename, Boolean cache, IPackageEntryStorage storage, IPackageResourceCache cache_storage, IPackageCompressor compressor)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.InsertPackage(SQLiteConnection connection, Int32 gameId, Int32 priority, PackageType type, String filename, String fullpath)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.InsertDLC(SQLiteConnection connection, String product, String install, String delta_path, Boolean is_reinit, Boolean load_simulation)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.Init(Boolean load_simulation, Boolean is_reinit)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.ReInit(Boolean load_simulation)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.Init(Boolean load_simulation, Boolean is_reinit)
bij S4Studio.Shared.AppModel.DoInit()
bij System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
bij System.Threading.Tasks.Task.Execute()
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
---> (Interne uitzondering #0) S4Studio.Data.IO.Package.PackageLoadException: Failed to load C:\Games\The Sims 4\EP06\ClientFullBuild1.package ---> System.IO.EndOfStreamException: Kan niet voorbij het einde van de stroom lezen.
bij System.IO.BinaryReader.FillBuffer(Int32 numBytes)
bij System.IO.BinaryReader.ReadUInt32()
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage.ReadIndexTable()
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage..ctor(String filename, Boolean cache, IPackageEntryStorage storage, IPackageResourceCache cache_storage, IPackageCompressor compressor)
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage..ctor(String filename, Boolean cache, IPackageEntryStorage storage, IPackageResourceCache cache_storage, IPackageCompressor compressor)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.InsertPackage(SQLiteConnection connection, Int32 gameId, Int32 priority, PackageType type, String filename, String fullpath)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.InsertDLC(SQLiteConnection connection, String product, String install, String delta_path, Boolean is_reinit, Boolean load_simulation)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.Init(Boolean load_simulation, Boolean is_reinit)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.ReInit(Boolean load_simulation)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.Init(Boolean load_simulation, Boolean is_reinit)
bij S4Studio.Shared.AppModel.DoInit()
bij System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
bij System.Threading.Tasks.Task.Execute()<---
I don't understand it at all... Can someone please help me out?
So i downloaded the sims4studio a while ago and it always worked good... untill yesterday, i wanted to make cc but when i started the S4S nothing appeard... no clothes. So i deleted the s4s and downloaded it again. But then this message came up:
The Sims 4 Studio - Version 3.1.4.1
System.AggregateException: Er zijn één of meer fouten opgetreden. ---> S4Studio.Data.IO.Package.PackageLoadException: Failed to load C:\Games\The Sims 4\EP06\ClientFullBuild1.package ---> System.IO.EndOfStreamException: Kan niet voorbij het einde van de stroom lezen.
bij System.IO.BinaryReader.FillBuffer(Int32 numBytes)
bij System.IO.BinaryReader.ReadUInt32()
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage.ReadIndexTable()
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage..ctor(String filename, Boolean cache, IPackageEntryStorage storage, IPackageResourceCache cache_storage, IPackageCompressor compressor)
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage..ctor(String filename, Boolean cache, IPackageEntryStorage storage, IPackageResourceCache cache_storage, IPackageCompressor compressor)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.InsertPackage(SQLiteConnection connection, Int32 gameId, Int32 priority, PackageType type, String filename, String fullpath)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.InsertDLC(SQLiteConnection connection, String product, String install, String delta_path, Boolean is_reinit, Boolean load_simulation)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.Init(Boolean load_simulation, Boolean is_reinit)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.ReInit(Boolean load_simulation)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.Init(Boolean load_simulation, Boolean is_reinit)
bij S4Studio.Shared.AppModel.DoInit()
bij System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
bij System.Threading.Tasks.Task.Execute()
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
---> (Interne uitzondering #0) S4Studio.Data.IO.Package.PackageLoadException: Failed to load C:\Games\The Sims 4\EP06\ClientFullBuild1.package ---> System.IO.EndOfStreamException: Kan niet voorbij het einde van de stroom lezen.
bij System.IO.BinaryReader.FillBuffer(Int32 numBytes)
bij System.IO.BinaryReader.ReadUInt32()
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage.ReadIndexTable()
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage..ctor(String filename, Boolean cache, IPackageEntryStorage storage, IPackageResourceCache cache_storage, IPackageCompressor compressor)
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
bij S4Studio.Data.IO.Package.DBPFPackage..ctor(String filename, Boolean cache, IPackageEntryStorage storage, IPackageResourceCache cache_storage, IPackageCompressor compressor)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.InsertPackage(SQLiteConnection connection, Int32 gameId, Int32 priority, PackageType type, String filename, String fullpath)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.InsertDLC(SQLiteConnection connection, String product, String install, String delta_path, Boolean is_reinit, Boolean load_simulation)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.Init(Boolean load_simulation, Boolean is_reinit)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.ReInit(Boolean load_simulation)
bij S4Studio.Data.FileDb.Sims4FileTable.Init(Boolean load_simulation, Boolean is_reinit)
bij S4Studio.Shared.AppModel.DoInit()
bij System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
bij System.Threading.Tasks.Task.Execute()<---
I don't understand it at all... Can someone please help me out?