Post by Fazikku on Dec 18, 2018 18:02:46 GMT -5
When I open S4Studio, a window indicating that it is "patching the game" pops up and never goes away. When I click the cleaning text and the program asks me "are you sure your game is patched?", it gives me an error message which I've pasted below. Why is this happening and do I need to be cautious with it?? Also the message shows up in finnish, probably due to my OS being in finnish, but I can try to provide translation help if needed.
The Sims 4 Studio - Version 3.1.2.2
System.NullReferenceException: Objektin viittaukseksi ei voi määrittää objektiesiintymää.
kohteessa S4Studio.MainWindow.<OnPatchingStopped>b__22_0()
kohteessa System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
kohteessa System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
kohteessa System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeImpl()
kohteessa System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeInSecurityContext(Object state)
kohteessa System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
kohteessa System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
kohteessa System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
kohteessa MS.Internal.CulturePreservingExecutionContext.Run(CulturePreservingExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
kohteessa System.Windows.Threading.DispatcherOperation.Invoke()
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.ProcessQueue()
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.WndProcHook(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
kohteessa MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
kohteessa MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(Object o)
kohteessa System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
kohteessa System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.LegacyInvokeImpl(DispatcherPriority priority, TimeSpan timeout, Delegate method, Object args, Int32 numArgs)
kohteessa MS.Win32.HwndSubclass.SubclassWndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam)
kohteessa MS.Win32.UnsafeNativeMethods.DispatchMessage(MSG& msg)
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrameImpl(DispatcherFrame frame)
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrame(DispatcherFrame frame)
kohteessa System.Windows.Window.ShowHelper(Object booleanBox)
kohteessa System.Windows.Window.Show()
kohteessa System.Windows.Window.ShowDialog()
kohteessa S4Studio.MainWindow.ShowSplashScreen()
kohteessa S4Studio.MainWindow.<Window_Loaded>b__14_0()
System.NullReferenceException: Objektin viittaukseksi ei voi määrittää objektiesiintymää.
kohteessa S4Studio.MainWindow.<OnPatchingStopped>b__22_0()
kohteessa System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
kohteessa System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
kohteessa System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeImpl()
kohteessa System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeInSecurityContext(Object state)
kohteessa System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
kohteessa System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
kohteessa System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
kohteessa MS.Internal.CulturePreservingExecutionContext.Run(CulturePreservingExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
kohteessa System.Windows.Threading.DispatcherOperation.Invoke()
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.ProcessQueue()
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.WndProcHook(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
kohteessa MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
kohteessa MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(Object o)
kohteessa System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
kohteessa System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.LegacyInvokeImpl(DispatcherPriority priority, TimeSpan timeout, Delegate method, Object args, Int32 numArgs)
kohteessa MS.Win32.HwndSubclass.SubclassWndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam)
kohteessa MS.Win32.UnsafeNativeMethods.DispatchMessage(MSG& msg)
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrameImpl(DispatcherFrame frame)
kohteessa System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrame(DispatcherFrame frame)
kohteessa System.Windows.Window.ShowHelper(Object booleanBox)
kohteessa System.Windows.Window.Show()
kohteessa System.Windows.Window.ShowDialog()
kohteessa S4Studio.MainWindow.ShowSplashScreen()
kohteessa S4Studio.MainWindow.<Window_Loaded>b__14_0()